Uczenie do płynności (nauczanie precyzyjne, budowanie systemu kart, procedury uczenia bez błędu, najbardziej efektywne sposoby zbierania danych) (Michalina Korzeniewska, Ośrodek Szkolenia SCOLARIS w Warszawie), 2021
Metoda zachowań werbalnych czyli wczesna interwencja behawioralna – planowanie terapii (Joanna Mikołajczyk, Ośrodek Szkolenia SCOLARIS w Warszawie), 2021
Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna (Fundacja Pomoc Autyzm, Helena Krauze), 2021
Diagnoza funkcjonalna dziecka z autyzmem PEP czy VB-MAPP? (Anna Krauze, Fundacja Pomoc Autyzm), 2021
Nauka czytania i pisania dzieci z wyzwaniami rozwojowymi (Olga Kłodnicka, TOLA- małe centrum rozwoju), 2021
Kurs I st. na terapeutę Integracji Sensorycznej (PSTIS)
Zaburzenia integracji sensorycznej w spektrum autyzmu (Magdalena Kosiń, PUZZLE szkolenia), 2021
Kursy i szkolenia:
ADHD - funkcjonowanie, diagnoza, terapia (Neuroverse), 2024
Wsparcie diagnozy oraz weryfikacja terapii przy pomocy komputerowego testu MOXO (Moxo Solution), 2024
Diagnoza małego dziecka z ASD (0-3 lat). (Fundacja Synapsis), 2023
Instruktor uważności programu: Uważność w edukacji. Kosmos i Kajo. (Fundacja Uważność), 2023
Kwalifikacje diagnostyczne i praktyczna znajomość narzędzi: Stanford Binet 5 oraz bateria metod diagnozy dysleksji. (Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych), 2023
Praktyczna znajomość narzędzi diagnostycznych: IDS-P; IDS; IDS-2; ASRS; M-CHAT-R; Conners 3
Szkoła Konsultacji dla psychologów w duchu Rodzicielstwa Bliskości i Porozumienia bez Przemocy (Agnieszka Stein i Gosia Stańczyk), 2021
Trening Umiejętności Społecznych (Helena Krauze, Fundacja Pomoc Autyzm), 2021
VB-MAPP – behawioralne narzędzie do konstruowania programów terapeutycznych i mierzenia wyników terapii, ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności językowych (Marta Sierocka-Rogala, Ośrodek Szkolenia SCOLARIS w Warszawie), 2021
Jestem psycholożką w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w podejściu integracyjnym. Na co dzień pracuję indywidualnie z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.
Ukończyłam studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz studia podyplomowe na kierunku Pedagogika korekcyjna (terapia pedagogiczna) i uzyskałam kwalifikacje pedagogiczne do pracy nauczycielskiej. Jestem trenerem umiejętności społecznych oraz instruktorem uważności dla dzieci (program Uważność w edukacji. Kosmos i Kajo). Pierwsze doświadczenia zdobywałam w czasie staży w placówkach zajmujących się ochroną zdrowia psychicznego i w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami neurorozwojowymi.
W 2024 roku rozpoczęłam szkolenie psychoterapeutyczne w podejściu integracyjnym w Instytucie Psychologii Zdrowia akredytowanym przez PTP. Aktualnie pracuję w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, gdzie zajmuję się diagnozą, konsultacjami wychowawczymi dla rodziców, wspieraniem nauczycieli. Prowadzę również zajęcia grupowe.
W swojej pracy kieruję się podejściem holistycznym (całościowym), uwzględniającym wszystkie aspekty życia człowieka. Takie podejście przyczynia się do bardziej wszechstronnego i trwałego wsparcia. Główną zasadą mojej pracy jest empatyczna komunikacja i szukanie rozwiązań indywidualnie dostosowanych do potrzeb Pacjenta.
Zapraszam do zapisu na wizyty stacjonarne i online.
Indywidualna terapia dostosowana do potrzeb każdego dziecka, zapewniająca spersonalizowane podejście do rozwoju emocjonalnego i społecznego.
Zespół kierowany przez Adriannę Maciejewską, doświadczonego psychologa dziecięcego, zapewnia ekspertyzę i wsparcie.
Pomagają dzieciom poprawić koncentrację, zdolność skupienia uwagi oraz radzenie sobie ze stresem.
Jedno miejsce dla terapii, diagnozy i konsultacji rodzicielskich, zapewniające pełne wsparcie dla rozwoju emocjonalnego i społecznego.